torsdag 10 december 2009

I'm back

Det är så underligt. Jag skriver oftast när jag är nere så trots att den här sommaren varit fantastisk (hösten och vinter också till stor del) så är det bara den korta del då jag slogs av en höstdepp som kommit på prent.
Lite synd då så mycket otroligt har hänt. Jag borde skriva mer de bra dagarna, det skulle kanske göra så att jag mindes dem bättre.
De senaste året har varit ett äventyr, ett äventyr tillbaka in i min tro. Eller vid det här laget måste jag säga att resan fört mig längre. Långt längre än jag någonsin nådde då jag var tonåring. När jag rest tillbaka och in i ett annat sätt att leva så har mkt i mitt liv förändrats radikalt och jag har fått en större förståelse för mig, mina tankar och livet omkring mig. Nu finns det en balans och det är ju klart. Nu är Jesus tillbaka i mitt liv då är livet helt igen och jag kan vara jag.

Jag är påväg tillbaka till min personlighet, till min kärna.
Fortfarande blyg, nervös och lite osäker men betydligt modigare och absolut positiv igen.
With his help I found myself again.

Så idag var en bra dag.. som så många andra... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar